Merhaba kızlar 16,5 aylık kuzum var ve 3 gün önce hamile olduğumu öğrendim hala şoktayım aslında beklemediğim bir gebelikti. Merak ettiğim kızımı hala emziriyorum ve emzirmeye devam etmek istiyorum ama ilerki süreçte ne zamana kadar emzirip bıraktırmam doğru olur karnımdaki de etkilenir mi vitamin eksikliğinden dolayı kafamda bin tane soru var ikisine beraber nasıl bakacağımı bilmiyorum kızım tam emme düşkünü iştahsız bir çocuk yemeğe alışır mı diye kafamda bir milyon soru var. Bu durumu yaşayanlar oldu mu iki çocuğu beraber nasıl götürdünüz kızlar 😭