Ballilokmam11 hilaldorukk hiç bilmediğim hiç bilmediğim dilinde ben bile aldıysam ve aktif kullanıyorsam sizde alırsınız ve tüm gezmenizi ihtiyaçlarınızı tek başına yaparsiniz en güzeli 1 0 dan büyüktür bir an evvel harekete geçmeniz en güzeli 🤫☺️
hilaldorukk [silindi] gerçekten nasip tecrübe hepsi ya. İnşallah hayırlısıyla bu sefer gönlünüzden geçen olur 😊 inşallah ikimiz de başarırız 🙏🏻
alynozds Valla iki sene önce aldım ehliyetimi eşimin sürücü kursu var ayrıca direksiyon hocalığı yapıyor ama benim arabam olmadığı için sürebildiğim halde unuttum birde otomatik araç sürüşü daha kolay manuel sürmek istemedim şimdi araba alıcam kendime araç manuel ve mecburen öğrenicem çünkü bebekle toplu taşıma asla kullanılmıyor çok aşırı zor evim merkeze de uzak oturduğum muhitte çarşı pazar falan yok köy gibi desem yeridir nereye gitcek olsam eşimin programına uyması gerekiyor Buda beni çok sıkıyor artık kendimi sıkıcam ve öğrenicem bir şekilde artık 😂😂😂
denizse hilaldorukk bende yazıldım canım teorik sınavı geçtim ayın 19 u direksiyon sınavım var gayet sakin sakin git derslerine katil gayet normal sürede alirsin heyecan panik yapma arabanız manuel ise derslerden sonra bol bol müsait alanlarda tekrar yap eminim çok işine yarayacak
hilaldorukk denizse inşallah araba otomatik ben de otomatik ehliyet alıcam zaten manuelle uğraşmak istemedim
Elif1150Ecem hilaldorukk peki dersler , sınavlar hepsi 1ay içinde mi oluyor 🫤🙈,bende kursa yazılıp yazılmama arasında gidip geliyorum 🤦🏻♀️🫤, eşimde sağolsun herkes destekliyor beni otomatik daha rahat olur diyorlar ama gel gelelim bende acabalar bitmiyor 🫤🥹
hilaldorukk Elif1150Ecem o acabalar bende hep var sürekli kafamda şu an 1-10 kasım arasında teorik sınav olacakmış duruma göre ehliyet sınavı da sonra sanırım ama kurstan şey dediler bize yakında direksiyon dersleri başlayacak ben ilk sınavı geçince başlar diye düşünmüştüm
denizse Bide teorik sınav geçilmeden normal direksiyon dersi veremezler çünkü direksiyon dersi teorik sınavı geçenlere veriliyor
denizse hilaldorukk yalan söylemişler çünkü tebrik geçince direksiyon sınavı parası yatırıyorsun geçmeyen salak mı yatirsin 🙂
hilalakin1806 hilaldorukk biz kadınların başaramayacagı hiçbir şey yok.Benimde ehliyetim var ama aracımız kamyonet tarzı oldugundan sürmek tabii kolay da değil ama lütfen evinizin önünde kullanabileceğiniz tarzda aracınız var ise ister eşinizden destek alın ister almayın ama şunu unutmayın biz kadınlar aklımıza koydugumuz herşeyi yapariz
hilaldorukk hilalakin1806 öyle tabi ya eşim aslında hep diyordu ben öğretim diye ama ben o cesareti bulamadım bir türlü bir de emin olamıyorum kavga ederiz falan öğretirken diye 😂 ondan en mantıklısı kursta öğrenmek dedim
Birhaziranhikayesi hilaldorukk sakın manuel almayın en rahatı otomatik manuel e hiç gerek yok manuel sürmek kolay değil
hilalakin1806 hilaldorukk otomatik alan manuel kullanamıyor diye biliyorum ben alırken de kurstaji hoca öyle demişti
efelinamoms hilaldorukk ehliyeti alalı 6/7 ay oluyor eşimle birlikte aktif sürüyorum şehir içi şehir dışı sorun yok ama tek başıma hiç sürmedim arabada genelde kapıda değil hadi bi cesaret çık sür diyemiyorum şuanlık bana araç alınması lüks gibi birşey aslında bikaç arabamız var ama eşim kendi işini yaptığı için sürekli lazım oluyor geçtiğimiz pazar hadi git arabayı al ekmek al gel yakın mesafe zaten dedi ama cesaret edemedim bende bunu nasıl kıracağım bilmiyorum benimde bi müşgül durumum olması lazım sanırım mecbur kalmam gerekşyor gibi
hilaldorukk efelinamoms evet bir süre de tek başına sürmeye alışmak gerekiyor galiba aslında bir kere deneseniz bence devamı gelir