alpege7 17 gün önce 3 aylıkken çocuk cerrahisine yaptırdık normal dikişli oldu ve yaklaşık 1 haftada dikişleri döküldü. ben çok korkuyordum çok zor geçecek sanmıştım ama hayatımızda hiçbir şey değişmedi sadece ilk eve geldiğimizde pansumanını yaparken batikon ile temizlediğimizde çok ağladı memeye tutturdum ve sakinleşti, doktorumuz bardak kapatmamızı istedi 3-4 gün o şekilde bardak kaldı ve ağrı kesicili bi krem vermişti huzursuz olduğunu düşündüğünüzde sürün demişti ama ben her gün kullandım huzursuz olmasını beklemeden o yüzden aşırı kolay geçti iyi ki insanları dinleyip erkenden sünnetini yaptırmışım