Merhabalar güzel anneler
Bebeğim 3 aylık. Doktorum kontrolde sünnet konusunu açtı yaptırın diye
Bizde gün aldık devlet hastanesinden ama dikişsiz klipsli oluyormuş eğitim araştırma hastanesinde doktor kontrol edip yarına gün verdi . Bazı arkadaşlarım dikişli özel üroloji doktoruna yaptırdı dikişli olduğu icin sanırım bitik olmus bazı bebeklerde,, neyse bizde devlet hastanesine gideceğiz ama böyle dikişsiz olunca da gec iyileşir canı cok yanar bi kaç gün falan diyenler oldu. Sizin nasıldı ve hangi yöntem daha sağlıklı buluyorsunuz ya da doktorunuz hangi yöntemi daha sağlıklı olduğunu düşünüyor