Furkansmomy aynı beni tarif etmişsin,normalde çabuk sinirlenen bir insanım ama inan sinirlenemiyorum bile😳tuhaf bir insan oldum,kendimi telkin ediyorum yazın bebeğin büyür biraz daha çıkarsınız dışarı falan diye😂pskolojim normal değil ,varlıgına bin şükür evladımın fakat herşeyi aynı anda yapmak çok zor yetişememk ,bakımlı bir kadındım şuan kendime ben bile inanamıyorum ama bir süreç geçicek hepsi🙂🙂