Furkansmomy bende açacaktım. Oğlum çok problemli bi bebek değil çok şükür ama her uyuduğunda iş yapacağım diyorum ve o uyurken kendimi de koltuğa yayılmış halde buluyorum. Bari gündüz o uyurken kalkıp yapayım diyorum uyku ağır basıyor onu da alıyorum yanıma uyuyoruz 😪 kalkmaya dermanım yok, kalkayım temizlik yapayım. Bi tek çamaşırlarla ilgileniyorum 5 gündür yıka, katla, ütüle. pazartesi kalabalık misafirim var bu mesajı yataktan yazıyorum. Niçün niçüüüüün 😢 normalde çalışan ve evine, kendine vakit ayıran biriydim.