Yorumlardan anladığım kadarıyla bence bugün genel olarak taze fasülye menüsü var 😂😂 ben bekarken annemlerin evinde bir ara tesadüf ama sürekli olarak olan bişeydi her pazartesi taze fasülye pişerdi evde 😂😂 pzaresileri annemin temizlik günüydü ondan dolayı sanırım kolayına gelip hemen bi taze fasülye pilav olurdu😂😂