Sarem37 evet bugün tekrar bi deneme yaptılar biraz geç uykuya geçmiş ama uyumuş yarında kalabiliriz uykuya dedi inşallah zamanla alışır yarın da uyicak mısın kızım dediğimde hıhı evet diyor kalmak istiyor tabi çok şey beklemiyorum çünkü çok küçükler sıkılabiliyorlar önceden 12 de kapıda beklerdi mesela şimdi öğretmeni 3 de kapıda beklemeye başlıyor diyor beni bekliyo almamı çünkü illaki yapıcak bişeyimiz yok