alyaninannesi1 Sarem37 hiç bir şikayetemiz yok çok şükür herşey çok güzel ilerliyo kızım okullar açıldığından beri gidiyo 3 yaşında gayet memnunuz
Merveeemeeliss alyaninannesi1 konudan başımdız nssıl başvuru yaptınız acaba kızom 2.5 yaşında bende gitsin istiyorum ama ne yapmam gerke bilmiyorum
alyaninannesi1 Sarem37 evet ediyo ama kalmıyo uyumuyo 🤦♀️ aslında 3 yaş 2 tane sınıf var birisini uyuyanları koyup diğerinede uyumayanları koysalar daha güzel olur
Sarem37 alyaninannesi1 benimkide çok heves etti 1gün uyudu sonra hasta oldu zaten Şimdide uyumucam istemiyorum diyo
Sarem37 alyaninannesi1 naptınız hiç denediniz mi Dün denedi bugün ağlaya ağlaya bi hal oldu Gitmicem uyumucam