Benim büyük kızımı tarif ediyorsunuz sanki. Bizimkine de ilk kreş öğretmeni dikkat eksikliği olabilir demişti 2 yaşındayken. Sonra geçen yaz yıl sonu performans görüşmesinde okulun pedagogu ve kreş öğretmenimiz bir pedagog ile görüşmemizi önerdi ancak ben hamileydim ve doğumum çok yakındı ilgilenemedik ama aklımda götürmek. Bizimkine de birebirde hiç sıkıntısı yok bilimsel konularda algısı çok açık. Yeni diller öğrenmeye çok yatkın ve yetenekli ama topluluk içerisinde dikkati çok dağınık. El yıkamaktan geç geliyor bahçeye çıkarken en son çıkar sınıfa geçerken en son o gelir diyor öğretmeni. Ben 3 yaşındayken spor fayda sağlar diye jimnastik e yazdırmıştım bir sene gitti sonra gitmek istemiyorum diye ağladı onu da bıraktı yine ara ara soruyorum seni götüreyim mi tekrar jimnastiğe diye istemiyor ingilizce kursuna gitmek istiyorum diyor 5 yaşında şuan bizimki seneye devlet okuluna 1. Sınıfa başlayacak ve masa başı etkinliği yaptıramıyoruz.