Merhaba kızlar. Oğlum 15 aylık haftalardır kafamı çok kurcalıyor bu durum ne yapmam lazım lütfen akıl verin. Doğduğundan beri uyumayışı çok hareketli oluşu herkesin dilindedir. Daha 3 aylıkken ev sahibim, ayy hiperaktif buuu, demişti. Neyse oğlumdan bahsediyim. Bir saniye yerinde durmaz ve bunu derken abartmıyorum. Herşeyi karıştırır her yeri dolaşır ama dikkatini vermez dağıtır bırakıp gider oyuncak oynamaz etkinlik yapmaz karşılıklı hiçbir şey yapamayız. Odaklanma süresinin kısa olması çok normaldir ama benim oğlumda hiç yok sanki. Etkinlik yapmaz diyorum ama benim söylediğim şarkıları ritimleriyle beraber yapmaya başladı bu hafta, yani algısı da açık aslında anlamadığı bir şey yok keyfi yeterse maşallahı var. Bu da böyle bir tezat. Kelime sayısı da gittikçe artıyor. Fakat çevremdekiler hiç yerinde durmadığı hayır’dan anlamadığı sürekli aynı şeyleri yaptığı için sorun mu var acaba demeye başladı. Yalan değil bende çok yoruluyorum ne uyku ne dinlenme ev işi zaten bitti artık evim Allah’a emanet yaptırmıyor asla. Banyo olamıyorum ya aynaya bakamıyorum nasıl anlatsam o kadar hareketli. Annem ise sadece hareketli ve meraklı bi bebek sorun falan yok diyor. Sizce bir psikologla görülmeli miyim? Nasıl yol izlemem lazım? Kendimi psikoloğa götürmek de listemde bu arada.