Kubok Ben de sizin gibiydim, bebeğimde sürekli semptom tarıyordum artık bu tarz videolar yüzünden. Parmaklarını oynattı, gözlerni kaçırdı, kucağımda etrafa bakıyor, ellerini inceliyor vs okuyup araştırmaktan düşünmekten helak ettim kendimi. En son bi psikologa danıştım bunların hepsi normal o daha 6 aylık bir bebek dedi. Çok bariz gariplikler yoksa kendinizi bu aylarda üzmeyin boşuna.