Kubok şöyle anlatiyim 2 yaş aşısına gittik sağlık ocağı doktorumuz otizm testi yaptı 2 ismi var en çok Ben linayı kullanıyorum
Neyse bu doktor ilk adıyla seslendi bakmadı baya seslendi hemde bakmadı
Sonra 2.adıyla seslendi baktı
Sonra balon gösterdi kızım ellerini çırpıp güldü hocam dedim bu böyle yapıyor bazen etrafında dönüyor ee normal sevinç gösterisi dedi
Sonra araba vardı kaldırdı kızım onu tekerlerini döndürdü bunlar çok normal hareketler dedi kısaca sizin yaşadığınız da normal