Tutiki 17 gün kaldi☹1 hafta solunum için tuttular.10 günde emme yutkunma refleksi gelişsin diye tuttular.simdi çok şükür iyi
Amineyusufmuhammed Tutiki Ben hala yasiyorum meleğim 4buçuk aylik daha bu Sabah kaybediyodum kizimi allahim acisini yasatmasin 😢😢
ikizannesi07 Tutiki sizi çok iyi anlıyorum benimde ikizlerim erken doğum nedeniyle 40 gün kaldılar orda çok iyi bakıyorlar merak etmeyin Rabbim’in izniyle hemen toparlanır iyileşir yavrunuz