Tutiki Merhaba kızlar.cumartesi günü 36+5 ken su azalması sebebiyle sezeryan oldum.bebegim 2620 gr doğdu fakat solunum sıkıntısı olduğu için Kuveze aldılar. 3 gün oldu hala çıkarmadılar. Böyle bi durum yaşayan oldu mu?
Elif2302 Tutiki benim ikizlerim 32 de doğdu solunum sıkıntısı sebebiyle küvözde kaldılar biri 19 diğeri 24 gün.Orada sizinki gibi daha iyi haftada doğan solunum desteği alan bebeklerde vardı. Bizim gibi uzun süre kalmadılar çabuk çıktılat.Sizin de çabuk çıkar inşallah allah şifa versin
ATC Tutiki bende 35 haftalık doğum yaptım solunum sıkıntısı için girdi küveze bi de sarılık için 1 hafta da çıktı cnaım inşzallah hemen çıkar
mikkonunannesi- Tutiki benimde 35 haftalık su bitmesi sebebi ile perşembe yatmıştı sonraki perşembe çıkış yapıldı bir hafta kaldı yani
300715 Tutiki allahım tez zamanda evinize götürmeyi nasip etsin aynı şeyleri bizde yaşadık bizimki solunum cihazında bağlıydı beslenmeside hortumla yapılıyordu sizinki nasıl
Tutiki bahar_55 okadar zor bi durummuş ki insan yaşayınca anlıyor.eve çıkınca herhangi bi sorun yaşadınız mi hiç?
Tutiki Elif2302 ins şuan tek dileğim o. 1 haftada çıksa şükür diyeceğim. Allah bebeklerimizi korusun🙏
Amineyusufmuhammed Tutiki Ben hala yasiyorum meleğim 4buçuk aylik daha bu Sabah kaybediyodum kizimi allahim acisini yasatmasin 😢😢
Tutiki 300715 amin ins.beslenmesini 2 gün serumla yaptılar sonra mama vermisler.bugunde anne sütü verdik.
mikkonunannesi- Tutiki 4 yada 5 gün de biberon la beslemek için çağırıyorlar. Sonra ki gün emzirme uygunsa da çıkarıyor lar yani bende öyle olmuştu. Sizinki de inşallah çıkar bol dua edin ve moralinizi yüksek tutun o geldiğinde daha güçlü karşılamak için ❤️❤️
ikizannesi07 Tutiki sizi çok iyi anlıyorum benimde ikizlerim erken doğum nedeniyle 40 gün kaldılar orda çok iyi bakıyorlar merak etmeyin Rabbim’in izniyle hemen toparlanır iyileşir yavrunuz
HamzaSiracveBen Tutiki kuzum ben de 36 haftamın ilk gunu tansıyon yukseklıgınden sezeryan oldum solunum zorlugundan kuveze alındı ve 5 gun kuvez de kaldı sonra beni cagırdılar 10 gunde kanda ki enfeksyondan dolayı yattık ama beraberdık kuvez de degıldı