sekerportakali9 merhaba farkında olmadan aynı postu açmışız ama ben sabah açmıştım. Ya dün instada bir video gördüm kanat çırpma hareketi ile ilgili benim bebeğimde 7 aylık ve kanat çırpıyor yani sürekli vurma hareketi yapıyor bacağına falan. Onun dışında her şeyi normal bende bay bay için veya komut almak için erken diye düşünüyorum ama bana bakar göz temasımız var , sevdiği şarkılara tepki verir , ismini bilir söyleyince bakar hatta yabancı biri söyleyince daha çok bakıyor. Dışarıdan farklı ses gelse kafasını hemen çevirir. Ve çok çok hareketli tek derdi bi yerlere tırmanmak ayağa kalkmaya çalışmak. Dün o kanat çırpma videosunu görünce tetiklendi bende bir şeyler. Ayy evet dedim çok yapıyor sonra sabaha kadar düşün düşün araştır gözüme uyku girmedi. Şimdi uyuyor mesela uyusam ama yok. Sürekli düşünüyorum. Allah bebeklerimize sağlık bize de gönül rahatlığı versin ya evhamlanınca insana hayat zindan oluyor