Bende ilk haftalar posetledım dıkkat ettim korkuma pskolojım bozuldu bebeğime geçecek dıye sonra saldım gitti baktım başedemicem ben ve eşim kaşınıyoruz çocuklarda birsey yok çok şükür galiba uyuz da mutasyona uğramış herkese geçmıyor elim ayağımda da yok bişe