Biz evdeki tüm halıları yıkamaya verdik her yeri sirkeli suyla fısfıs yapıp sildim, yataklara bile sıktım o fısfıstan sonra ütüyle buhar verdim, tüm kıyafetleri 60 derecede yıkadım bizimkileri 3 gün poşetlerde tuttum. Bebeğinkileri ütüledim. Ben emzirdiğim için özel karışım yazdı doktor 3 kere onu yaptım. Ama haftada 3 gün yapıyorsunuz sonra bir hafta sonra tekrarlıyorsunuz. 3 gün boyunca yıkanmıyorsunuz o kükürt kokusu her şeye siniyor. O yüzdem ayrı kıyafetler ayrı çarşaf kullandım o süreçte. En son önlem olarak eşim ve annemde kwolleda kremini 1 kere uyguladılar. Doktor son gittiğimde arınmışsın dedi ama kaşıntı hala devam ediyor