elifbarcin65 bırak yıpranan bunlar olsun .
Ben hergun Nevresim yıkadım Hergun ozman pandemi idi aman allahim allah düşmanıma vermesin
Öyle birsey ki abowwww daha kapimdan geçmesin kimseye vermesin diyorum ama uyuz baya çoğaldı ve herkeste var Doğru tedavi doğru hijyen ile anca Bebeğiniz içinde uygun birseyler versin doktor
Eczanede uyuz için bebek ve çocuklar için
Siz yetişkinler için Kokulu uyuz kükürt yapılıyor 3 gün boyunca duş yasak aynı kıyafet giyiyorsunuz
O kıyafetler çöp oluyor çıkmıyor çünkü kokusu Ayakkabı varanaa kadar ben posetlemistum yani okadar çok yıpratıcı ki Ama sonu değer Çok geçmiş olsun Sizin resim kasinmaktan yara olmuş galiba lütfen fazla etkilemeden doktora başvuru yapın