kirikkalp canm 4 yaş çocuğum ve 8 aylık bebeğimle biraz zor hastane.uzak arabayla gidiyoruz genelde eşim de ise gidiyor
Bende minibüsle iki çocukla biraz zorlanıyorum
İyi gelen bı krem varmış onu yazmasını isteyeceğim yanına daha ne yazarsa hap kullanamam zaten emziriyorum
20 gün öncede göz nezlesi olduk noluyor böyle anlamadım
Çok fena imtihan oluyoruz😟