10 aylık bebeğin tüm ihtiyaçlarını siz karşılıyorsunuz ki bence 4 yaşına kadar bu ihtiyaç pek azalmıyor kardeşi aradan çıksın demek iki çocuğa da haksızlık gibi geliyor bana, bana da hep aradan çıksın vs gibi konuştular dedim bu iş mi sanki yap bitsin aradan çıksın çocuk bu kadar değersiz bişey mi tabiki Rabbim ne zaman nasip eder bilemem şuan bebeğim 30 aylık sayılır 3 yaşından önce düşünmüyoruz eşimle çünkü hala her durumda bize bağımlı kendi başına hiçbir işini yapamaz bir durumda anlatsak anlayamaz başka bir bebek daha olsa ona ihtiyacı olan bakımı tam anlamıyla veremeyeceğiz mesela şuan oyun grubuna gidiyoruz ben götürüyorum evde bir yenidoğan olsa nasıl götürebilirim ki götürmesem evde kapalı kalmaktan çocuğun sosyalliği gelişmiyor oraya gittiğinden beri sosyal anlamda çok gelişti mesela çocuk nasip meselesi ama iyi düşünün aradan çıkmaması lazım hakkını vererek büyütebilmemiz lazım Allah ın emaneti onlar bize