kamuran_zeynepp Bazen gerçekten ne söyleyeceğimi şaşırıyorum. Bakın bebeğiniz 10 aylıkmış daha BEBEK yani. 10 yaşında değil, 10 AYLIK…. Bu acele neden? Bebeğiniz varken bebek düşünmek neden? Eminim yaşınızda 22-23’tür. Hayatı neden bu kadar hızlı yaşıyorsunuz? Hemen evleneyim, hemen çocuk yapayım, hemen ikinci çocuğu yapayım. Lütfen bebeğinizin tadını çıkarın. Lütfen….