Mathilda_ minikurabiyeninannesi ücreti çok pahalı nerdeyse TV fiyatıyla aynı inşallah Garantisi vardır
Mayissannesi34 Biz sırf bu yüzden ekran koruyucu aldık gerçekten tavsiye ederim yaptırdıktan sonra kesin alın bir daha yaşamazsınız
minikurabiyeninannesi Mayissannesi34 geçen hafta eşime söyledim oğlumuz bu ara oyuncak fırlatıyor ekrana koruyucu al tvyi de duvara sabitle dedim kötüyü çağırmışım
Aptalllarsizi minikurabiyeninannesi yapacak bise yok her çocuklu evde olabilecek bisey maalesef yani TV fiyatları çok fazla 15 belki 20 bin filan ama markete falan geliyor ben marketten aldım 4 bine arada bakın uygun fiyatlı var
minikurabiyeninannesi Aptalllarsizi teşekkür ederim sunan ıcın alamayız maalesef ama yapacak bısey yok
elifbarcin65 minikurabiyeninannesi kötüyü çağırdım deyip kendini sucmala canm eşin alsaymis koruyucu Bende eşime elli kere dedim çocuk ne zamanki cizdi ekranı ,sonra aldı
Melek5757 minikurabiyeninannesi Benim oğlumda kırdı bı TV parası istediler bide eskisi gibi olmaz dediler garanti vermiyolarmış dolapta sattım 500 TL kurda olarak parcaları için yeni TV aldık canı sağolsun oğluşumun 🤗geçmiş olsun sizede
minikurabiyeninannesi Melek5757 oyy herkes aynı şeyi söyledi umarım eşim bu durumda beni suçlu bulup canımı sıkmaz 😒
hicpismandegilim minikurabiyeninannesi Bizde ilkinde hep erteledik ikinci Tv yi almadan Ekran koruyucu aldık
kezban_keles34 minikurabiyeninannesi bizimde böyle olmuştu geçenlerde Instagram’da bı site bulmuştum eşim oraya götürüp değiştirtti sadece ekranı 8000 TL miydi neydi yanlış bilmiyorsam
pasaklisinkukuli minikurabiyeninannesi biz alırken ek para verip 6 yıl yaptık garantiyi belki eşin de yapmıltor alırken ek garanti
Biirbebekbirannee Bizimde başımıza geldi 🥲 Kasım indiriminde migprsta güzel düşüyor fiyatları ordan almıştık
isminivermekistemeyenizleyici minikurabiyeninannesi benim oğlumda bundan 1 hafta önce 75″tvmi kırdı daha taksiti yeni bitmişti. Kızımı lavaboya götürünce ayağından çekip düşürmüş. TV panelleri aşırı pahalı yani sıfır televizyonla aralarında çık az fark var. O yüzden bizde mecbur yenisini aldık 😥 bence yenisini alırsanız falan hemen ekran koruyucu ve TV kemeri alın
minikurabiyeninannesi isminivermekistemeyenizleyici alabilirsek öyle yaparız şu an co üzgünüm ya ödememiz hereken taksitler vardı 🥺 kışa giriyoruz bide tv çıktı boş yere başımıza
isminivermekistemeyenizleyici minikurabiyeninannesi bizimde aynı oldu taksitlerimiz vardı 38 bin boşuna tekrar borca girdik. Aşırı üzüldüm gerçekten sizi anlayabiliyorum. Ama yaptırmak çok pahalı bize 20 bin dedi servis