Ahsen-ece240419 9 ay 9 günlük kızım var. Sürünüyor emekleme gibi bir çabası pek yok. 6,5 aylık beri destek alarak adım atıp yürümeyi çok seviyor. Ayakta durarak aktivite masasıyla çok rahat oynuyor. Birkaç gündür destek alarak oturduğu yerden ayağa kalkabiliyor ve yatarken oturtabiliyor. 2 dişi var şimdilik, ek gıdayla aramız iyi evde ne pişiriyorsam onlardan yediriyorum şeker hiç vermedim. TV hiç izletmedim. Kitaplara ve dışarıda gezmeye bayılıyor. Baba mama dede anne ve daha ne dediğini tam anlayamadığım şeyler söylüyor, cee oynamayı da çok seviyor yüzünü koltuğun altına saklayıp çıkarıp cee deyince çok gülüyor 😊
melasya 8 aylık dede baba mama anne aba diyor.acıktımı mamamamama diye susmuyor:) geceleri 3/4 kez kalkiyor emiyo uyuyo.emekleme yok yurumek istiyo ellerinden tutunca hizlica adim atiyo.bu ara cok huzursuz atak donemi galiba.tek disimiz patladi alttan ikincide yanindan geliyo.ek gidayi sevdik masallah dielim
Caglamm123 melasya bnm kızım da 8 aylik oldu üst dişleri çıkacak patlatiyo dedi doktor asiri derecece cok huysuz disten midir bilmiyorum atak donemi olduğunu nasil anlıyoruz atak dönemi ne oluyopek bilmiyorum
ipegiminannesi Gyed 8 aylığız henüz hiç diş yok emeklemek şöyle dursun dönmüyor bile kendimi hiç incitmiyor maşallah ben zorlasam dönüyor kendi haline bırakayım uğraşmıyor bile ek gıda yiyor kollarının altından tutunca adım atıyor bizde durumlar böyle
Nur_1234 ipegiminannesi bende sıkıntı benimkinde mi diye düşündüm bir an sizin yorumu görünce rahatladım.8 ay 13 günlük.Dönerek gidiyor istediği yere,2 dişi var ve sadece dü(anlamı neyse artık)ve dede diyor.Henüz desteksiz oturamıyor
Farahzeynep Gyed kızım 9.5 aylık, emekliyor, dengede 30 saniye duruyor. Günde 3 öğün ek gıda yiyor. Anne, baba, dede, daddy diyor. 😂 9 aylık olduğundan beri gece beslenmesini bıraktı. 9-10 gibi uyuyor, 12 saat sonra kalkıyor. 😌
deletedmom719 Farahzeynep ne zamandır uykusu öyle acaba maşallah. Biz baştan beri saat başı uyanıyoruz da 6.5 aylık hep her ay düzelir diyorum ama düzelmiyor. Sizin maviş ne zaman böyle uzun uzun uyumaya başladı
Umutegem enharserap 30 canım;)Maşallah ayaklandı yerinde durmuo bazen evin içinde kayboluo bide opucuklu baybay yspio yada kızınca sarılıyor herşey bitiyor 😀😀😀😀
Farahzeynep deletedmom719 kızım 4. Ve 5. Ayda sık sık uyanırdı, 6 ayda dişi patlatınca gece uyanması azaldı. 6. Ve 7. Ayda gece 10 saat uyuyordu, 2 kez uyanıyordu. 8. Ayda teke indirdi, 9. Ayda tamamen bıraktı. 8. Ayda başladı 12 saat gece uykusu uyumaya.
deletedmom719 Askim bu arada burda böyle postlar yasaklandı diye biliyorum. Yani yardım amaçlı postlar. Malesef suistimal eden çok olduğu için elinizde olanları uygun fiyata verebilirsiniz demişti adminler öyle hatırlıyorum.
bi_mucize_annesi79 Gyed 9 ay 11gunluk kızım var baba dede mama anne diyo 6 buçuk aylıktan beri emekliyi desteksiz ayakta durup beş altı adım atiyo hala hiç disimiz yok🙈 ek gıdayla aramiz çok iyi herşeyi yer ama kilo almiyo uykumuz çok güzel gece 10 11 gibi uyuyo sabah 9 10 gibi uyaniyo
Cansu_cinar_alp Gyed 8 ay 18 günlük abisinin adının söylüyor ek gıda cok sevmiyor zorla bi ögün yer oda bitirmez cogu zamn. Emekliyor 7 ayndan beri 8.ayda da ayaga kalkmaya basladı tutunarak sıralıyor hiç yerinde durmuyo artık hep ayaga kalkmak istiyor uyku düzenimiz yok gündüz 40 dk uyur 2 defa akşam uykusuda 8 gibi uyuturum saat bası kalkar tekrar uyuturum gece çok sık kalkıyo bu ayda uykusu cok değişti aglayarak kalkıyor gece ve sakinleştiremiyrm zar zor uyuturm nasıl düzelcek bilmiyorm gece olsun istemiyorum artk dişimz yok hala .
Gyed Cansu_cinar_alp ben 9 aydır gecelerlerden nefret ettim gündüz iyi gece olunca çocuğa birşey oluyor resmen uykuya direniyor memede uyuyan çocuk memeyi bile ağzına almıyor resmen bir çare bulamadım büyüsün artık
Cutemystery Cansu_cinar_alp bizde 9 aylik olduk aynı dert bizde de var gece yarim saatte bir kalkar oldu emiyor sürekli uyku hiç kalmadı ya ek gıda da yemiyor günde bir öğün o da iki üç tatlı kaşığı ancak ac kalıyor diyr de üzülüyorum
Yenievliiiiii Gyed kızım pazar günü tam 1 yaşına girdi. Dört tane dişi var. Herşeyi yiyo. Dediklerimizi çoğu zaman anlıyor. Genelde hep anneeeğ diyo🤣 yaklaşık iki haftadır düşmeden yürüyor. Geceleri emmek için uyanıyor. Oyuncaklarının yerini biliyo ve oynamayı çok seviyor. Sobaya çaya asla yaklaşmıyor. Uff cıss falan deyince o da aynısını gösterip Uff diyo ve salyaları çenesinden akıyo çok komik oluyo 🤣🤣
Gyed Yenievliiiiii ay kıyamam nice senelere canım sağlıklı bir ömür diliyorum yavrunuza darısı bize inşallah
Canderinsumeltem Gyed maşallah 🧿 bizde 9 ay 21 günlüğüz kızımın 6 tane dişi var baba ded aba bide arada çıkardığı sesler var ama anlamıyorum henüz 😂 emeklememiz yok biz direk yürümeye odaklıyız 😂 desteksiz ayakta duruyor sonrada adım atıp 3.4 adım atabiliyor gece çok fazla uyanıyor bazen gece 4de kalkıp oturuyor şu an atak dönemindeyiz ondandır diye kendimi teselli ediyorum ha bide taklit yeteneğimiz çok güzel biz ne yaparsak onu yapmaya çalışıyor 😂😂😂😂 🧿🙏 ek gıda şükür ne versem yiyor tek sorunumuz su içmiyor suyu görünce çocuğa bişeyler oluyor bende post açacaktım bu suyla ilgili bilgisi olan yada bizim gibi bu durumu yaşayan var mı acaba kızlar vişne kaynattım onu içiriyorum su yerine 😆
Bahar3538 Canderinsumeltem benim oğlumda 9ay 23 günlük emeklemiyo direk yürüme odaklı gezdirin beni diye kucaktayken kendini aşağıya salıyo bababa annee tay tay diyo bide konuşan birini görünce üstüne alınıp hı hı hı diyo sürekli dişimiz hiç yok ek gıda sorunumuz yok bizimde ama uyku hep sorun desteksiz uyuyamıyo sallama meme olmadan
Arenn Canderinsumeltem ben bugün dr a gittim su bizimkide çok içmiyor dr dediki demekki canı su istemiyor süt yeterli geliyor susayınca içer dedi😊 buarada bugün 9 aylık oldu