Gyed Merhaba Kızım 9 aylık Emekliyor 2 dişi var Elinden tutup yürüyor 5.10 saniye desteksiz ayakta duruyor Anne,baba,dede,gel,hadi,aba diyebiliyoruz Ek gıda gün gün değişiyor Gece hala uyku sorunu yaşıyorum maşallah diyelim
Omerasafannesi Gyed 3 gün sonra 13 aylik olacak oğlum anne baba gel hadi mama diyor apalamadan yürümeye geçiş yapamadık daha geceleri 1 kere uyanıyoruz böyle çok şükür 🤲
Mirac_21032019 Gyed 10 aylik oğlum var sıralıyoruz hızlı hızlı enene (anane),anne,baba diyo.Çak yapiyoruz byebye yapiyoruz birbirbir beni babasina soyluyo 😆 o harekete hastayim parmaklarini sayarak yapiyo😆
Umutegem 2 gün sonra 1 girecek bi oğlum var yürüyor anne baba mama gel dede daii(dayi) diyor 5 dişi var 6. Yolda Gezmeyi çok seviyor Ek gıda olarak pek bisey yemiyor elimden geldiği kadar sevdiği şeyleri yapmaya calisiyorum Elimden geldiği kadar 9.5 10 gibi uyutmaya çalışıyorum sabah da 9 10 gibi kalkıyor ama gece 3 4 sefer kalkıyor emiyor geri uyuyo
Ayazhan-1302 Umutegem bisey sorabilir miyim baba mamayı mesela bababa mamama mi diyor yoksa direk diyor mu
Zeynepreyyan 11 ay 16 günlük yürüyor baba mama diyor istediği bir şeyi parmağını uzatarak aaa diyip gösteriyor artık arkamdan ağlıyor her şeyi yiyor artık ama iştahsız
Gyed Mirac_21032019 masallah canım ne zman koltukta sıralamaya başladı bizde bay bay yapıyoz hoşgeldin yapıyoz çak pek bilemiyor
Ayazhan-1302 Zeynepreyyan aynen bnmkide genelde ucleyerek diyorda o yüzden m.ettim çok teşekkür ederim
Umutegem Gyed bizde de aynı ya belli olmuyor ama genelde aynı saatte uyutmaya basıyorum bazen oluyor 10.30 da 11 de bile uyuyo 9.5da uyutmaya başlamama ragmenb
Mirac_21032019 Gyed 1 ay oluyo cnm baslayali..Ama yurumek icin pek hevesli degil yurutmek istedigimde popoyu hemen yere atiyo😆
Can_imin_Cani 10ay27gunluk baba dede nene bbaayy diyo emekliyo ayaga kalkip kalkip düşüyor poposu inciniyor bida düşüyor 10 saniye ayakta duruyor desteksiz tutunarak yeni adim atıyor sanki gec adim atmaya basladi diye düşünüyorum
Angels Gyed masallah Günde 1 kez uyuyor Ek gida aliyor 8 disi var Koltuklara tutunarak yürüyor ve emekliyor Herseyi anliyor Baba diyor 1 yaş 26 günlugüz Alkış yapyoruz
Caglamm123 Angels üst dişleri çıkarken ısal ve aşırı iştahsızlık oldu mu beğeninizde 4 dış birden çıkarttığı falan oldu mu
Vildan_ 9 aylik oğlum var yeni emekliyor dişi henüz yok dede baba diyor gece uykusu 0 gece ne yapsan uyumuyor ek gıda ne versem yiyor bi masallahinizi alırız