mineksu erkek ve kız çocukları farklı oluyor sanırım 😅 iki kızımla da çok geziyorum aslında ama büyüdüklerinde daha bir keyifli olacak inşallah 🥰 en çok da kızlarımı alıp güzel bir tatil yapmak istiyorum 2 sene içinde yapabilirim diye düşünüyorum 😅 iki farklı evladınız var her şeyi tatmış olacaksınız ne güzel 🥹kızınız büyüdükçe de sırdaşınızı dostunuzu arkadaşınızı büyüdükçe anlamış olacaksınız ❤️
Bana arkadaşlarım diyor ki biz tek çocukla tek başımıza dışarı çıkmaya korkuyoruz sen nasıl iki çocukla tek çıkıyorsun diyorum alışsınlar gezmeyi seven anneleri var sonuçta ahahha 😅