fatmaselbala Zeynolii 1 haftada toparlıyor ama tamamen geçmesi 2 haftayı buldu şimdi ara ara kullanıyorum çok şükür iyi ama biz bronşit olmuştuk
akdkakkdakkd bbosphorussss ben dediğinizi anlamadım seyretmeden derken nasıl yani bende şuan kullanıyorumda korktum biran
Zeynolii akdkakkdakkd şöyle yani 2.5 mg ventolün koyuyorum nebulizatöre 2.5 mg de serum fizyolojik direkt verilmemesi gerekiyormuş zararlıymış
gezegenruhum Zeynolii ventolin günde 3 defa verebilirsiniz. Fizyolojik serum ile karıştırarak . Akşam bebeğiniz uyumadan da inflacort onun da fizyolojik serum ile karıştırarak. Ventolin 3-4 defa verebilirsiniz gerek varsa . İnflacort sadece akşam bir defa
mavi176_ E nabıza girin orada reçetelerim kısmında detaylar yazıyor bizde dün akşam başladık 1 ml ventolin 2 ml serum fizyolojik 6 saatte bir kere diğeri ise tamamı sabah ve akşam seklinde