Stresten hep benimde bir dönem böyleydi asla geçmeyecek sandım yine arada tek yük çıkıyor ama bence yediklerimden arada kaçamak yapınca adetim de yakınsa çıkıyor peki ne mi yaptım hamile kalınca tümmm saçma sapan cildime sürdüğüm şeyleri bıraktım yalnızca yüz yıkama jeli ve güneş kremi kullanıyordum şimdi ise cosmedin yağ bazlı temizleyicisi ve güneş kremi( missha) kullanıyorum makyaj yapamazdım eskiden sürekli kusardı şimdi arada yapıyorum zaten. Boooll su veeee ayçiçek yağını hayatımızdan çıkarıyoruz kızartma zaten yok tüm yemekler zeytinyağ ile. Bence en etkilisi bu dayanamadığım zamanlar çiko yiyorum ama keşke yemesem güneş kremini sakın ihmal etme sonra lekeleri ile uğraşmak daha da zor çünkü ay ben yazın odama güneş vuruyor diye erkenden kalkar sürer yine yatardım 😅