Ben o haplari 6+6 ay olacak şekilde bir yil kullandim sonra sivilcelerim tekrar cikti olan bobrek karacigerime oldu doktora neden sivilcelerim hala var diye sordugumda metabolik cildin yagli hep olacak dedi 28 yasindayim hala var malesef sadece hamileyken yoktu cildim bebek gibiydi simdi yine cikti