BalBocugum evde tavada yapıyorum. Üstüne kapak kapatıyorum buharla pişiyor üst kısmıda zaten ince sürüyorsunuz gayette iyi oluyor. Sadece iki kişi yapmak daha kolay biri açıp biri içini sürüp pişirince çabuk bitiyor tek başına aç sür pişmesini takip et zorluyor