gulbahcesi_ aaa ben instagram da kaydetmiştim bunları ya ne güzel olmuş 😍
Pamuk_esos Teşekkür ederim 🫶❤️
Ozgurkaanmom pahalıymış cidden bende bi sorayım bakayım
The_paues aynen pahalı valla
The_paues Amin teşekkür ederim sağolun ❤️
The_paues benim oğlumda 1 Kasım bakalım napicaz 😂
kubramomm- aaa ne çok 1 kasım varmış 🌺 siz ne düşündünüz doğum günü için