Ben 2 yaş doğum günü için çekimi kendim yaptım 1 yaş kıyafetini aldığım sayfadan aldım internetten çok kaliteliydi çekim vs bana pahalı geldi elimden geliyorsa kendim yapayım demiştim aldığım sayfanın adı “Le Mabelle” bunlarda kendim yaptığım konseptler fikir olsun sizede 🫶❤️ Şimdiden doğum günleri kutlu olsun ❤️

