Benim oğlum 7 aylık bi düzeni yok hatta geceleri yeni doğan gibi saat başı kalkıyor. Ama4 aya kadr güzeldi uykuları. Uyku eğitmeni birinin sayfasında görmüştüm 4 aya kadar düzen oturursa daha iyi olur diye çünkü atak haftaları ile uyku düzeni iyice bozuluyor. Bizdeöyle oldu