Winxclub52 23.30 da Erzurum da oldu 3.8 3 5 saniye falan sürdü ama iyi salladı sağ sol dizlerimin bağı çözüldü tir tir titriyodum allahtan eşim yanımdaydı geçti az sallıyo falan diye destek oluyodu bittikten sonra baktım o da korkmuş şort atletle yedi eşofman kazak falan giydi bende tesettürlüyüm bana dedi kalk sende üstünü giy yazmanı falan baş ucuna koy ihtimale karşı diye Rabbim tekrarını yaşatmasın felaketi yazmış olmasın çok korkunçtu hep hissederim korkarım ama gece diye miydi maraş depremi de gece olmuştu dün akşam ki depremden çok etkilendim