Winxclub52 Rabbim hepimizi korusun inşallah iki gündür sarsıntılar oluyor 4 lük büyüklükte sizler hissettiniz mi 5 saniye falan sürdü saat 3.12 de oldu hemen uyandım ceket falan hazırladım hisseden var mı
Zumra_1234 Winxclub52 o sıra ayaktaydim aşırı korktum sürgülü dolabım falan birbirine çarparak sallandı direk eşime bagirmisim kızıma koştum oan ev kesin yıkılıyor dedim baya salladı . Elim ayağım titriyor hala. Allah hepimizi korusun . Şu siralar çok oluyor Afyon’da
ipekkkkkkkkkkk Winxclub52 Allah beterinden korusun derinlik yüzeyde öğrenciler KYK hep dışarda herkes çok korkmuş
ftmaaaaa Winxclub52 ben Burdur da yaşıyorum 3 küsürde ben de hissettim rasathaneye bakınca Afyon çıkıyo
Winxclub52 Zumra_1234 evet fay hattı altımızda öyle demişlerdi siz hangi mahalledesiniz gazlıgöl tarafında olmuş yayılmış sonra
Winxclub52 Minnakelifim Amin inşallah 5 saniye falan sürdü birşeye çarpmış gibi ses geldi Bı uyandım sallanıyorum rüya sandım kızımın yanında uyuyakalmışım ıyı kı de uyumuşum kızımın yanında eşim hissetmedim telefona bildirim gelince söyledim ona da
Zumra_1234 Winxclub52 su soralar çok oluyor Afyon’da bı kaç gün önce 3.1 siddetinde oldu bugün oldu Allah korusun hepimizi korkuyorum büyük depremin habercisi mi diye
Winxclub52 Zumra_1234 evet olabilir Rabbim beterinden korusun çok kötüydü bi anda sallanarak uyanmak dünde olmuştu sabaha karşı
Zumra_1234 Winxclub52 evt o zaman 3 saniye fln sürdü siddeti azdı bu baya salladı 4.4 şiddetinde . Bı kaç ay öncede 4.7 şiddetinde olmuştu ama bu sefer daha korkunçtu
Winxclub52 Zumra_1234 evet korkutucuydu düşkünü hissetmedim bugünkünü hissettim demek ki şiddetli oldu Rabbim beterinden korusun inşallah
Winxclub52 SweetMom__ evet canım şuan iyiyiz çokşükürtekrarı olmadı şuanlık ama uyuyamıyorum kızıma birşey olur diye