nebutantana30 zeyzeybalin yarısı tuttu bebeğim uyudu bende uyuycam 😂 alttaki annenin karnı aç ama hazırlamaya üşeniyor
KuzeyinAnnesi03 zeyzeybalin tutmadı güzel bir kahvaltı yaptım uyumaya ihtiyacım var . Alttakinin güzel bı alışveriş yapıp kafa dağıtmaya ihtiyacı var
demetsina KuzeyinAnnesi03 Tuttu alttaki bebeğini oyalamaya çalışıyor diğer taraftan bu işler biter mi diye düşünüyor
MESoydan Merve-miray tutmadııı 🙄evde kös kös oturuyor kocası götürmüyorrr😅 Alttaki İstanbul da oturuyor🌷
rabiacaaaa Alfa_Mom tuttu sayılır benim değilde eşimin var 🥹😬😅alttaki bebesini uyuttu akşama nohutla pilav yapacak🥳
kimbumadam rabiacaaaa Tuttu Uyuyor ama akşama balık var😂 Alttaki alışveriş bağımlısı her gün 3,5 kargo gelir evine
reyhanmv kimbumadam tutmadı oğlanı anneme verdim çay içiyorum 😀 aşağıdaki yemek yapcak ama bebeği salmıyor 😀