byzalkan Tly16_ banada tam tersi hamilelik donemımde hep ishal yapmıstı😀 dogumdan sonrada kullanamadım pek unuttum hep
Ponciklik byzalkan 40 kontrolüne kadar kullan demişti doktorum sonra tahlil yaptırdım değerlerim normal çıkınca bırakabilirsin artık demişti.
Ponciklik byzalkan ne kadar oldu Doğum yapalı imkanınız varsa gidin bi kontrole Hatta sağlık ocağındaki ebe de demişti kullan diye ondan da bilgi alabilirsiniz