byzalkan 1 kutu yazmıştı doktorum doğumdan sonra çok düzenli kullanamadım onu sayılıdır yani içtiğim. Hep unuttum maalesef. Sağlık ocağıda 4 ay kullanman gerek demişti. Kızım 2.5 aylıkken hasta oldu doktor kan falan istedi kanı 8 e düşmüş kızımın iyiki bakmışsız demişti çok erken ama mecbur kan ilacına başkayacağız 1 ay sonra tekrar kan vermeye gelin dedi 1 ay boyunca düzenli kullandık çok şükür 11.5 olmuştu. Şuan kızım 4 aylık 4. Aydan sonra kan ilacına başlanıyor genelde aten ona devam ediyoruz şimdi