yuuuiutttt merhaba benim kızım 25 aylık 13,5 kg 90 cm ama gören ona bile zayıflamış diyor. Bu millet ne diyeceğini bilmiyor. İlla bebeler toplu olması mı lazım anlamıyorum. Gecenn AVM de arkadasımla karşılaştım kızı 23 aylık. Benim kızdan biraz uzun ve baya toplu. Aaa canım benim kız her şeyi yer diyor. Sormadım ki ya. Düşünün yani. Bana neler dedi. Aralarında pek fark yok gibi falan diyor. Düzenli kilo alıyor diyor. İşte doktor da beğeniyor falan. Milletin ağzı torba değil büzesin. Benim kız 22 aya kadar mama icti. Kilosu oradan geliyor. Aylardır da kilo almıyor. Neler yapıyorum. Sanırım bu kilo ile 3 yası falan da görecek. Cünkü hiçbir şey yemiyor istemiyor ama değerleri vs normal. Hasta fln olmaz. Önemli olan da bu değil mi