Ay allahım gına geldi herkes bebeği emsin ister ama bizim elimizde mi her şey olmayınca olmuyor hiç sevmediğim muhabbetler, bende emsin istedim yeterli kilo alamadı mama verdim niye mama verdin oldu mamayı kestim emsin dedim bu çocuk çok zayıf mama ver oldu kime beye yarancaz biz her şeyin en iyisini anne bilir bi annenin içinde bi burukluk olduğu halde aynı konu dönüp dolaşıyorsa da art niyet ararım kes muhabbetini bitir bacım ya da aynı konuyu açarsa boz geç sen düşüneceğine o düşünsün