Benden 1ay önce arkadaşım doğum yapmıştı şu an benim bebeğim 19 aylık onunki 20 aylık ben ilk 4 ay emzirdim mama destekli gittim o hep emzirdi halada emziriyor benim bebeğim kilolu onunkini çok zayıftı şu an da da öyle her görüştüğümüzde ben emziriyorum, emzirdiğim için doktor inek sütü önermedi, emmek istiyo hep böyle, emdiği için direkt uyuyo hiç uyanmaz, bebeğin B12si düşük emzirdiğim için benimde düşükmüş gibi devamlı böyle konuşmalar yapıyor çok canım sıkılıyor kendimi sorguluyorum emziremediğim için 😔😔