prensesinannesi41 Ben 7-8 aylıkken almak zorunda kaldım yürüteç. Çünkü o kadar hareketli bir bebekti ki , mecbur kaldım ama inanın hiç pişman olmadım. Günde 2-3 defa , en fazla 20 dk olmak üzere yürüteçe koyuyordum. Hem ben nefes alabildim, hem bebeğim çok mutlu oldu. Tek başına hareket ettiğini farkettikçe daha da mutlu oluyordu. 2 ay bu şekilde kullandım. Süreyi kısa tuttuğunuz sürece sıkıntı olacağını düşünmüyorum. 11 aylıkken de yürüme arkadaşı ile devam ettik 12 aylıkken yürüdü. Ama asıl yürümesini hızlandıran şey park yatak oldu, oynarken orda düşe kalka kaslarını güçlendirdi, orada sıralama yaptı. Hem de o kadar güvenilir ki düşse de hiçbir sıkıntı olmuyordu bez olduğu için.