Yürüteç öneriyormusunuz kullanan varmı hangi ayda kullanmaya başladınız doktorunuz öneriyormu. Bizim bebiş daha 3. Ayına giriyor ama eşimle tartışıyoruz bu konuda ben ileride yürüteç alalım ara ara kısa kısa yürüteçte gezer özgüveni olur adım atmak için diyorum eşimde olmaz çok zararlı kimse önermiyor diyor. Oysaki bende eşimde hep yürüteçte büyümüş insanız😂😂