ilay-mom burakcin arkadaşım da 2 kez sezaryen oldu ikisinde de 40 cıkınca adet olmuş ben patlamak üzereyim 🤣
gzplt ilay-mom benim doktorum emziriyorsan 2 yıla kadar olmayabilirsin olsan bile düzensiz olabilir korkma demişti
mematiii ilay-mom doğru demiş benimkide öyle dedi ama net hatırlamafıpın için demedim sana .Beyin cerahhına git önce olmazsa fiziğe gidersin çünkü anesteziden sonra iyi atılması gerekiyor yoksa huzursuz bacak ağrısı geçmeyen baş ağrısında baktırın diyordu.
ilay-mom mematiii evimin yanındaki hastanede fizik tedavi bölümü var yakın diye oraya giderim belki o yönlendirir kararsızım
aslanannesiiii06 ilay-mom bende 4 ay önce sezaryen oldum doğum sonrası kanamam 4 gün sürdü bir daha da ne kanama nede adet oldum doktorumla görüştüğümde emzirdiğim için sütümden dolayı olmadığını 6. Ay itibarıyla adet görebileceğimi söyledi