emotion1234 biz direk hastaneye götürdük şans eseri taksi yoldaydı. Gittik doktor baktı ve gözlerinde kayma kanama kusma hiç bir belirti yoktu gayet neşeliydi hatta ertesi günde aynı şekilde dirsaridaydik tüm gün sadece hafif bir şişlik vardı akşam biraz daha sismisti ve oraya dokununca ağlıyordu tekrar acile götürdük. Tomografide belli oldu. Doktorun söylediği o herkesin bildiği belirtiler travma için geçerliymiş beyin kanamalarında çatlak veya kırıklarda o belirtiler olmazmış o konuda maalesef ki eksik bilgi dolanıyor ortalıkta. Zaten 36 saati geçtiği için sabaha kadar hastanede tuttular sabah tekrar tomografiye aldılar aynıydı beyin cerrahi geldi kontrol etti gönderdi sonra Yeditepe’de bi profa götürdük oda aynı şeyleri söyledi 2 hafta sonra bide röntgen çekilse çatlak iyileşmiş mi diye o kadar bir tedavisi olmadı duran kanama olduğu için. Beyin kanamasıda kafa tası catlamis tırnak ucu kadar ordan kan sızmış.