Kızlar bebeğim 7 ay 11 günlük birlikte dışarıya çıkacaktık mama hazırlıyorum kendisine de biz ikimiz o ara yatak odasında İdil kızımı yatağın ortasına oturttum düşmesin diye hemen bakayım mamaya dedim baktım suyu eksilmiş sebilde de su bitmişti damacanadan alayım diyene kadar ağlama sesi geldi önce normal sandım beni görmeyince ağlıyor sonra ağlama nın farklı olduğunu anladım koşa koşa odaya geldim bir de baktım ki bebeğim sırt üstü yerde yatıyor başımdan aşağı kaynar su döküldü ne yapacağımı şaşırdım kendimden geçtim eşimde yan odada uyuyordu hemen uyandı baktı Allahtam soğuk kanlı davrandı hastaneye götürdük doktor baktı algıları çok iyi iyi görünüyor hemen tomografi yapmayalım takipte kalın dedi çocuğumda birşey yok başında kızarma morma şişlik elleri kolları maşallah iyi sadece ben şoka girip ağlayıp bağırınca çok korktu o an aranızda yaşayan ver mı bu durumu