Aynı durumları yaşıyoruz kızım 2. Ayına girecek ve 1 aydır pişik kaç kere doktora gittik mustela, trosdy, Hametan , Arko krem, travazol , zeytin yağı hatta banyo da yeşil sabun ile de yıkadım bez markası değiştirdik ama geçmiyor ne yapacağımı şaşırmış durumdayım artık ☹️