Kızlar 28 günlük bebeğim 7 8 gün önce pişik oldu mustela kullanıyordum bıraktım. Hametan önerdiler kullandım mavisinide sarısınoda gene banamısın demedi sağlık ocağına götürdüm silerken kanayınca travazol verdiler kullandım sürekli havalandırdım altını hep yıkadım ıslak menfil veya pamuk kullanmadım çok sık bezini değiştirdim dün sabah tam düzeliyor dedim ve akşam gene kıpkırmızı oldu hemen yeni bez aldım sleepyden primaya geçtim dün gece boyu uyumadan sık sık değiştirdim sudokrem ve hamezing sürdüm dönüşümlü hafif geçer gibi oldu gerçekten ne yapacağım bilmiyorum kakasını yaparken canı yanıyor uyanıyor tavsiyeniz varmı