yemreninannesi ezgiii12490 gülmesi çok güzel bir şey benim oğlumda ya 7 yada 8 olması lazım o zaman başlamıştı hala yabacılara gitmez
imeaeb ezgiii12490 Evet yabancılama güzel bir şey güvenli bağlanma göstergesi ama yabancılamayan çocuklarda sorun var demek değil bu her çocuk bir olmuyor yabancılama yapmayıp gayet sağlıklı gelişim gösteren yüzlerce çocuk da var
imeaeb sekerportakali9 Bakışımın yanlış olduğunu düşünmüyorum ayrıca eğitimciyim konu hakkında bilgi sahibiyim 🥰
sekerportakali9 imeaeb o zaman bence sizin bahsettiğiniz durumla benim bahsettiğim ağlama ve yabancılama farklı şeyler. Eğer aynı şeyler olduğunu düşünüyorsanız da bir daha araştırmanızı öneriyorum. Ziraa eğitimcilerde yanılır 🩷
bebeklihayatt137_ Kiz ne guzel yaa yabancilamasin iste benimki uzun suredir veya yeni gordugu kişilere cok aglar ama alisinca gulmeye baslar bende soruyorum size bu yabancılama olayı ne zaman ortadan kalkar genel olarak evdeyiz acaba ondan mı boyle
ezgiii12490 bebeklihayatt137_ sizin ne zaman başladı yabancilama ya ben bana düşkün olsun istiyorum tabiki yabani olmasında beni arasın istiyorm