ezgiii12490 hayır öyle birşey dedim mi. Ben diğer hanıma ağlamaması ne güzel şükret dediği için bakışının yanlış olduğunu anlatmak istedim sadece. O sizin bebeğinizle aranızda onu anlarsınız zaten kendiniz 😊 mesela siz odadan çıktığınızda odaya başka birir girerde sizi göremesse ağlaması gerekir. Bu tarz şeyler yaşayınca anlayacaksınız zaten benim kızım 7,5 ta başladı bir aydır net hissediyorum yabancılamasını.